Jak zmerit tantal

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 8 20:24:57 CET 2012

 8.12.2012, 20:20:13

No vida, tak uz i v gesu se probudili. Ze by konecne nejake pozitivni
dusledky te straslive krize ?
Ja jsem, po tristnich zkusenostech z minulosti, naprosto prestal L-ESR
v Brne shanet a prilezitostne to prihodil k objednavakam viz. nize,
takze jsem tak nejak predzasoben.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz