Doporucte zakladni desku pro tiche PC

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Prosinec 8 19:28:52 CET 2012

Nedoporucim nic konkretne, lebo aktualne skusenosti nemam. Len vseobecne
dobry vyber pasivnych zakladnych dosiek a hlavne s COM portom ma
Gigabyte. Ten COM port byva vyvedeny interne, treba si k nemu pripojit
listu s canon konektorom. Ale Gigabyte ma stale aj dosky s vonkajsim COM
portom, tie spravidla potom maju aj LPT.

miro