[OT] Co u nas studuji Asiate?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Prosinec 8 13:50:05 CET 2012

Je to zajimave, tento semestr jsem si na MIT dal zaklady chemie - opet skvely kurz, kde o klasicke "smradlave" chemii temer nepadlo slovo a je to plne same fyziky (https://www.edx.org/courses/MITx/3.091x/2012_Fall/about).

Pisu to proto, ze pokazde, kdyz koukam na prednasku, me prekvapuje, ze v poslucharne sedi odhadem 40% holek (a zda se ze skutecne holek ne FELacek :-) a jsou tam temer rovnomerne namichane vsechny rasy a narodnosti. No trosku jina smes, nez na jakou vzpominam z FELu (a jakou shodne po cca 25 letech reportuje nas mladej, kterej je tam letos v prvaku).

:-)

Jakub Serych