Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Prosinec 8 10:05:24 CET 2012

Tak uctovani je 1MB a to minimalne jednou za hodinu........

Tak jsem vazne rozezlen, mam aplikaci co otevre TCP spojeni necha ho
otevrene a kazdou

minutu prenese 10bajtu + nejaka rezie tam bude IP hlavicka a tak dejme tomu
kdyby to bylo

128Bytu tak to je zhruba 8KByte za hodinu. A vazeny T-Mobile kazdou hodinu
si strhne

1MByte, coz by ten paket jednou za minutu musel mit 20KByte a to ani
nahodou, tak hrr na ne,

doufam, ze nekdo ucini stejnou zkusenost.....

Zdenek Aster