Re: Problem se Secure iLan?

Jiri Splichal george.hw na centrum.cz
Sobota Prosinec 8 10:16:23 CET 2012

Ted jeste zkousim vynechani to switche kombinovaneho s VOIP branou a zapojim to zarizeni primo do routeru.Pak se uvidi  - nic jineho jsem ale do toho switche nezapojil a drive to fugovalo celkem
spolehlive...

--
Jirka
> Od: "Koci Frantisek"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 08.12.2012 10:11
> Předmět: Re: Problem se Secure iLan?

Nevim zda Vam ma informace pomuze, ale presto.
Na zasuvce kde mam napojen router jsem pripojil DVD. /neco otestovat/
Led kontrolky dal svitily az na to, že nešlo se připojit na síť.
Pomohlo odpojení DVD a restart routeru.
S pozdravem F.K.

Dne Sat, 08 Dec 2012 09:35:07 +0100 Jiri Splichal
napsal(a):

> [...]
> da a komunikuje.Pri pokusu o opetovne nahozeni webserveu se vypise
> chybovahlaska 309 : "WEB server is already active with a different
> backlog."
> Ostatni zarizeni na siti vcetne one VOIP brany a dalsiho do ni
> zapojeneho zarizeni (videostreaming Vivotek) funguji naprosto bez
> problemu...Nemate ,prosim, nekdo radu co s tim?
>  Dik!
>  --
> Jirka
> Informace od ESET Smart Security, verze databaze 7776 (20121207)

Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/