Odruseni kombinace stykac-kompresor 2kW

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Prosinec 7 14:41:59 CET 2012

Ahoj,

myslim si, ze tak ako si to tu popisal to uz dneska nefunguje. To
urobi tak clovek bez praxe alebo zaciatocnik. Ono uroven vzdelania sa
uz dvihla a vseobecne rastie. Dnes to uz nie je ako kedysi, ked ludi
nikto netlacil robit to poriadne. Tie normy su dost krute a ked tomu
aj nerozumeju do hlbky, predsa o tom nieco vedia. Staci si citat a
trochu vsimat, co sa premelie tu. Ja si uz nemyslim, ze ked niekto
povie emc tak sa vsetci potentuju. Je takych sice este vela, ale uz
nie vsetci. Kazdy si svoje know-how nejako zveladuje a pracuje na nom
kazdy den. Ono ked clovek na niecom robi, tak vela sa nauci... Aj na
jednostranke s pull-upom na 5V.

A.

Dňa 7. decembra 2012 14:00, Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: