česrtvá zkušenost s DX

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Prosinec 7 02:14:09 CET 2012

Ano, za vsetko sa plati. Free shipping je termin z ich stranok, mne je
jasne ze poste platit musia. Kedysi som sa zamyslal nad tym, ako sa im
to oplaca, ked na balicku (hrubsej obalke) je postovna peciatka 5 juan
(cca 0.65eur), pri cene tovaru 2 eur. Vysvetlil som si to tak, ze maju
spocitane ceny tovarov tak, ze pri priemernej cene objednavky sa to
postovne zaplati. T.j. ten, co si objedna drahsi balik sponzoruje tych,
co si objednaju drobnosti. Uvazoval som aj to, ze za tazsi balik platia
viac, ako za lahsi (vid HobbyKing), ked niekedy bolo postovne asi 12
juan. Jednoducho som len nepredpokladal, ze pouzivaju rozne triedy
sluzieb. Zla uvaha.. priznavam. Do skusenosti spred par tyzdnov som ani
nemal ziadne problemy s casom dorucenia, bez rozdielu, ci tovar v
balicku stal $7 alebo $150 (to su asi moje extremy) a to tych balickov
pri roznych cenach bolo celkom dost. Az posledna skusenost, ked balicek
za $13.xx, blizko pod hranicou Standard, meskal mesiac-dva-nakoniec
2.5mes a medzitym mi prisiel drahsi balicek objednany neskor, ma
donutila nastudovat si, ze pouzivaju rozne kategorie postovych sluzieb.

miro