česrtvá zkušenost s DX

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Prosinec 7 01:23:37 CET 2012

On 7. 12. 2012 0:34, Jirka wrote:
> Ani ne.

To je vec pohladu. Z nasich e-shopov je clovek zvyknuty pomerne lahko
najst odkaz v zmysle "ako objednat" a odtial prirodzene "sposob
dorucenia", pripadne "cena dorucenia". Kedze DX pouziva free shipping,
cloveka zozaciatku ani nenapadne, ze pouzivaju rozne kvality postovych
sluzieb.
Ked na to pride (popali sa SuperSaverom), zacne hladat. Logicky v
predpokladanom hornom "velkom" menu nic take nie je. Treba hladat dalej,
zistit, ze dole je vela malym pismom uvedenych linkov, skusit sa v nich
trafit na FAQ (v zmysle, ze v "Customer Service", apod som to nenasiel,
tak skusim FAQ) a v nich potom precitat >20 nazvov otazok, alebo
sofistikovane 4 nadpisy a 4 otazky, kym to najdem.

Myslim, ze vyjadrenim "je uvedena kdesi hlboko v ich FAQ" som
neprestrelil. Ale vravim, je to vec pohladu. Niekto ma tuto informaciu
oddavna, niekto ju nevedel doteraz. Ja som niekde medzi (mozno som
polostado).

miro

PS: za tu poslednu poznamku v zatvorke sa ospravedlnujem, tak nejak ma
zdeformovali posledne dni citania HW-news