Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Prosinec 7 01:01:48 CET 2012

Nebylo to čirou náhodou tak, že jste vložil nikoliv objekt, ale jen
odkaz na něj, což pak logicky fungovalo jen na původním PC?

Kromě toho: použil bych primárně *.png, neb to je vnitřní formát OOo/LO
a nemá s ním tedy nikdy problémy. Na čárové kódy existuje navíc
rozšíření a není nic třeba importovat:
http://extensions.openoffice.org/en/project/barcode nebo
http://extensions.libreoffice.org/extension-center/barcode/releases/1.3.5.0
.

Případně se dá použít jeden z mnoha on-line barcode generátorů, třeba
http://www.terryburton.co.uk/barcodewriter/generator/ s exportem právě
do *.png.

Ad přesnost: ano, občas se něco - zpravidla umístění objektu nebo jeho
rozměr - zaokrouhlí (třeba na setiny mm), ale to snad jednak pro
probírané účely není podstatné, jednak se to dá obejít zamčením.

---
Jirka