Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 6 22:22:09 CET 2012

Myslel jsem export z nějakého programu (Eagle, OOoLO aj.) DO
postscriptu,  příp. přes vhodný tiskový driver (virtuální tiskárnu).

OOo/LO Draw umí do dokumentu vkládat zapouzdřený postscript (*.eps),
ještě jsem to ale nezkoušel. Pokud mám bitmapu v dostatečném rozlišení,
postscript nepotřebuju, protože OOo/LO Draw fyzické rozlišení obrázku
zachová, přestože v dokumentu je zmenšený. To je právě to kouzlo
vektorového editoru, který s bitmapou zachází jako s objektem a
nepoškozuje ji...

Zkuste si schválně v pdf prohlížeči hodně zvětšit ten vzorový soubor o
pár příspěvků výše... Při tvorbě takového *.pdf je samozřejmě nutné
zvolit bezeztrátovou kompresi a neresamplování bitmap.

Občas jsem 0,5 mm DPS taky dělal, nebylo to ale příliš mnoho pinů,
osazování bylo ruční (vývody na okraji pouzder) a tak 600 DPI bohatě
stačilo.

Tonery pro 1200 DPI tiskárny jsou pravděpodobně ty, co nereagují na
rozpouštědla a tak vytištěný motiv nejde "nafetovat". Nebo má někdo
jinou zkušenost?

---
Jirka