Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 6 20:42:08 CET 2012

Pokud chci max. kvalitu tisku na velmi jemné motivy, tak se mi osvědčilo
tisknout na HP LJ 6L přímo z OOo/LO. Jeho tiskový driver má totiž
možnost ovlivnit, co se na výstupu použije za tiskový jazyk. To  má -
jak jsem ověřil - vliv právě na kvalitu tisku detailů (při ostatních
parametrech stejných, např. používám zásadně jen 600 DPI rozlišení). Viz
screenshot v příloze.

Kdybych potřeboval postscriptový soubor, není problém ho získat ať už z
Eagle, nebo OOo/LO či jinak. Už jsem to taky řešil (chtěl to pan
Kohout), v Linuxu jsou nejen na tohle široké možnosti.

---
Jirka