česrtvá zkušenost s DX

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 6 18:50:08 CET 2012

Podělím se o česrtvou zkušenost :  12. a 13. listopadu jsem objednal
na DX dvě položky, první za 19.26 USD, druhou za 12.10 USD.
Tyto částky byly také uvedeny na čínské celní deklaraci. obě zásilky
byly odeslány přes Hong Kong post.
První poslali metodou "Standart" a dorazila během cca 10 dní na místní
poštu, kde mě ji vydali jako doporučený dopis
bez jakýchkoli dalších formalit.  Druhá položka byla poslána metodou
"Super saver" a dorazila dnes přímo do domovní poštovní schránky.
Vypadá to, že někde v okolí 15 USD je nějaká hranice, nad kterou
používají  službu "Standart", která končí tím doporučeným dopisem.

--
Zdravi
Jirka OK1MWW