Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 6 17:59:29 CET 2012

Tak jsem  při tisku dal těch 9 kopií vytisknout na celou stránku
(zvětšení) a rychlost byla stejná. Zkoušeno jen v Linuxu.

Myslím, že se tu nemusíme bavit o DPI, ale o tom, jaký objem dat se do
tiskárny posílá. Samozřejmě, že 600 DPI tiskárna nevytiskne 2400 DPI
obrázek s původními detaily (přesností), ale ta data tam prostě jsou a
nějak se zpracovat musejí. 2400 DPI jsem zvolil právě kvůli tomu
značnému datovému objemu.

Jinak: pokud od LJ 6L nebudete chtít šedý tisk, ale předhodíte jí
1-bitovou bitmapu, byť značně velkou, tak si s tím bez problémů poradí.

Stejně tak si poradí i s mořem vektorových objektů (např. vektorové
kresby z OOo/LO Draw), jen to malinko déle trvá. To znamená max. třeba
desítky sekund, ne víc.

Abych to ještě lépe ověřil, naklonoval jsem těch destiček 72 na celou
stránku A4 a dále testoval tisk  (zase jen v Linuxu openSUSE 11.4). Do
dokumentu jsou motivy přitom vložené v onom původním 2400 DPI rozlišení.

Vzorový hybridní soubor (lze otevřít buď v OOo/LO Draw, nebo v pdf
prohlížeči) máte v příloze. Velikost je 27,8 KB, tak to snad nikoho
nezabije (občasné HTML maily z MS bazmeků bývají větší).

Tisk z LO Draw trval déle - příprava cca 2 - 3 minuty, vlastní tisk byl
pak o něco pomalejší než u vzorku s 9 kopiemi. Pořád ale v pohodě.

Tisk z pdf prohlížeče Okular byl mnohem rychlejší, téměř jako u 9 kopií,
Acroreadu to trvalo zhruba jako LO Draw.

Co chcete lepšího?

---
Jirka