[MECH] Jak na rezani duralu doma?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 6 17:30:16 CET 2012

Ja mam teda s kmitackou docela dobre zkusenosti, co se tyce
kolmosti rezu. Shodou okolnosti ted zrovna pouzivam ty Lidl-platky.
Z drevotrisky delam pomerne dost (tohoto materialu mam na
nekolik zivotu). Z te Lidl sady pouzivam platek c. 4.
Chce to moc netlacit.

S maflem se snazim delat co nejmin, vzdycky mi desne zabordeli
dilnu. Ja vim, odsavani je to spravne klicove slovo, ale nejsou lidi.
V lete to chodim rezat ven, nakonec aspon z toho sousedi taky
neco maji.  ;-)

U toho Al profilu by to ale urcite nemel byt problem. Melo to byt
podle zadani myslim L-ko, takze tam tlousta rezu bude nejake 2-3mm.

PL

********************************

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 06, 2012 4:53 PM
Subject: Re: [MECH] Jak na rezani duralu doma?

6.12.2012, 16:46:05

Uvaha logicka, lec nespravna.
Kmitacka neudela kolmy rez, neb se platek ohyba.
Pritom plati, cim levnejsi kmitacka a platek, tim se to ohyba vice.
Kdysi jsem poridil nejakou cinskou kmitacku za cca tech vasich par
stokorun, protoze jsem potreboval uriznou 2m drevotrisky a vysledek
byl natolik tristni, ze jsem to nakonec rezal rucne.
Ale mate pravdu ze kmitacka je moc uzitecnej strojek. Dneska mam
pomerne kvalitni protool a kdyz tam dam platky MPS, tak je to celkem
slusne pouzitelne. S platky z lidlu jsou vyskedky vyrazne horsi.
Nicmene, potrebuju li opravdu kolmej rez, musim pouzit mafl.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz