Mirne OT: Clovek je elektricky stroj

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 6 17:27:32 CET 2012

Dobry den,

2012/12/6 Pavel Troller <patrol na sinus.cz>:

> Já to zatím nezkoušel, ale také by mne to zajímalo, jakých principů to
> používá.

Toto je dost osemetna vec, pretoze 99,9% populacie Vas prehlasi za
blazna a psychopata a tych zvysnych v zivote nikdy nestretnete. Takze
mate skutocne dojem ze ste tym blaznom. Je to dokonala iluzia. Ze sa
vsak v tomto smere nieco robi, je aspon pre mna nepopieratelny fakt.
Pokial cloveka rozoberu a ma nevratne znicene zdravie - najcastejsie
psychicke problemy, jedine co na to skutocne pomaha, su pravidelne
prechadzky v prirode. Dolezite je vypadnut spomedzi 4 murov a nechat
vsetky myslienky a pocity doslova vyvetrat.

A.