reproduktorovy kabel

Čtvrtek Prosinec 6 16:59:45 CET 2012

tak asi hliník? Železo by mělo podstatně větší odpor. A že na tom drží
cín? Kdyby hliník tak neoxidoval, dal by se bez problémů pájet. Takže
buď ten cín drží na mědi, nebo když se měď v cínu rozpustí, hliník který
nemá možnost oxidovat, se s cínem normálně spojí. Doufám že to aspoň
prodávají výrazně levněji, než měděný kabel.
Anděl