Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 6 16:57:13 CET 2012

Tak jsem přece jen nelenil a našel chvíli na test v obou mých OS.

Vzorový soubor máte na
http://img90.imageshack.us/img90/2857/deska2400dpi9kopii.png (270 kB, po
rozbalení do nekomprimované podoby na obrazovce tuším nějakých 176 MB,
tedy žádný drobeček).

Jde o export z Eagle a naklonování v Gimpu, abychom zůstali u čisté bitmapy.

Tisk na HP LJ 6L s 1 MB RAM je prakticky okamžitý jak v Linuxu openSUSE
11.4 (z prohlížeče Gwenview nebo Okular), tak ve Windows XP (z
prohlížeče Irfan).

Velikost tisku je 1:1, tedy vytištěný obrázek má rozměry cca 98 x 70 mm.

PC je "staré" Pentium IV HT, jak jsem tu už někdy psal.

Asi to máte někde rrrrrrozbitý ;-)

---
Jirka