Zemneni laboratornich pristroju -- koax vs. 19" Al/Fe skrin

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 6 16:50:43 CET 2012

Dobry den,

s Vasim konkretnym problemom Vam neporadim. Mozem Vam ale pomoct pri
hladani literatury k tejto problematike. 10-15 rokov dozadu IEEE
predavalo knizku, ktora sa volala tusim nejako - Grounding, shielding
a este cosi of measurement instruments. Ak mate moznost skuste sa po
nej pozriet. Dalej pokial sa chcete vyhnut moznym problemom, prejdite
na diferencialny prenos signalov. Su na to hotove ic, robi to ti a
analog, a tiez je to tak 10 rokov stara vec. Takze dnes by to mohlo
byt aj do >1GHz...

A.