OT ovladac Cannon tlaciarne pod Lin, was: OT: Win7.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 6 15:31:11 CET 2012

On Thu, 6 Dec 2012, RV wrote:

> no pokud tisknete postskriptove tak se tam posle ten postskript, kterej
> tiskarna musi interpretovat - musi ho ale mit celej v pameti - postskript
> nejde prece zpracovavat prikaz za prikazem - jak byste vytisknul na laserovce
> caru od shora dolu kdyz by vam pak prisel jeste prikaz vytisknout na zacatku
> kolecko

No prave - musi mit pamet kde pixel na papire je jeden bit a ty kreslici
prikazy (at uz PS nebo PCL) to kresli do pameti. A kdyz je stranka
vykreslena tak se preda k vytisteni - s temi daty se pak krmi modulator
laseru ktery pali jednotlive radky. Pro 600dpi a A4 mi to vychazi na
cca 4MB ram. Tak nevim kolik jsme to tam tehdy pridavali - myslel jsem
ze 1MB karty ale mozna vic..

> Nevim co se vcera stalo, ale PS soubor prohnanej pres GS to vytisklo - ze by
> to dokazal poslat v PCL? Nevim muzu se na to nekdy kouknout - vcera jsem
> resil spis to, ze jsem na desce nasel blbe nejake roztece svorkovnic takze
> jsem ten predtisk na papir stejne hodil do kose.

No otazka je jestli ten "interpret" kterym jste to prohnal pri te konverzi
PS->PCL take trochu neupravil DPI na 300. Pak 1MB staci.. Melo by to byt
videt v tom PCL souboru v hlavicce.