Kde sehnat kousek plechu na miru???

Čtvrtek Prosinec 6 13:48:28 CET 2012

Tak hledam tady v Liberci a co jsem nasel, jsou obr firmy, kam se s moji
poptavkou n 1ks plechu formatu cca A4 neodvazuju ani zavolat ;-)
A pobavil me sortiment v Bauhausu, sice nemaji nic silnejsiho nez 1mm,
zato to maji za ceny tak 3000/m2 co se tyce lehkych slitin ;-)
Zatim jsem poptal tady http://pronton.cz/ metr x metr dural 2.5mm tak
uvidime, poptavkou kupodivu pani nebyla zaskocena :-) jen by to bylo tak
za tyden...