OT ovladac Cannon tlaciarne pod Lin, was: OT: Win7.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 6 13:33:22 CET 2012

On Thu, 6 Dec 2012, RV wrote:

> Hmm shodou okolnosti - minuly tyden jsem si privezl repasovanou HP LJ6L abych
> si konecne mohl tisknout filmy na plosnaky.
> Vcera jsem desku 80x120mm nasazel na panel - 4ks na jednu A4 a ejhle tiskarna
> ma 1MB RAM a obrazek v 600dpi nepobere.

Jo klasika - pamatuju ze jsme k 6L-kam vzdy prikupovali 1MB ram (takova
desticka) za pekne dlouhe penize, aby jsme nemuseli uzivatelum vysvetlovat
ze si nemuzou vytisknout dokument v 600dpi kdyz v nem maji obrazky.
Holt HP ..

> Dobre...tak jinak - export do PS - fajn - jak to dostat do tehle PS tiskarny
> - takze jsem skoncil na W7 take na Ghostscriptu...

A to pomuze ? Tim se prece potrebna pamet pro sestaveni obrazku v 600dpi
nesnizi.