Kde sehnat kousek plechu na miru???

Čtvrtek Prosinec 6 11:49:19 CET 2012

Já jsem jednou potřeboval dekl na kanál, tak mi někdo poradil tuhle firmu.

Ale nevím, jestli to pro vás nebude moc z ruky a taky už je to pár let, tak
to berte s rezervou:

http://www.ferostavcz.cz/prodej.htm(http://www.ferostavcz.cz/prodej.htm)

(http://www.ferostavcz.cz/prodej.htm)
---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Datum: 6. 12. 2012
Předmět: Kde sehnat kousek plechu na miru???

"Uz jsem docela bezradny, proste na panel do krabice, cca 2-3 mm
tloustka, dural, hlinik, pozink (ten 1,5-2mm).
Je nejaky e-shop, kde na miru (290x210mm) ustrihnou a za rozumnou cenu
poslou?
Nechal by se zneuzit nekdo z konference? (jeste bych pak objednal 2+2
mensi kusy)
Kde koupit tabuli 1x2m bych vedel, mozna i koupil, ale zas to nikdo
nedopravi pokud nejde o kamion. Navic to nemam jak strihat, nez to rezat
primocarkou tak radeji na miru.

"