OT: Win7.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 6 10:55:53 CET 2012

On Thu, 6 Dec 2012, Martin Hanek wrote:

> Ja Vas chapu, ale kdo nepracoval s Win7 neuveri, jaky je to pokrok proti XP.
> Asi neco jako prechod z Win98 na XP. Win7 jsou na stejnem PC rychlejsi jako
> XP, stabilnejsi, vse funguje (tedy k cemu jsou ovladace, ze?), i stare

Ja mam 5let stary notebook s WinXP a novy s Win7 , na svoji dobu vzdy
spis lepsi stroje. Nepozoruji zadnou vyhodu - nabiha to zhruba stejne
rychle , programy na tom jedou stejne rychle , jen nastaveni Win7 je
poschovavane vsude mozne - tusim ze tam pridali jednu mezivrstvu mezi
control-panel a ty finalni nastavovace. Taky to vypada pekne blbe - chci
mit okna hranata - a bohuzel ani prepnuti do konzervativniho stylu
z toho pekna WinXP uplne neudela :-(