Mirne OT: Clovek je elektricky stroj

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 6 09:36:45 CET 2012

Zdravim,

> Raz za par mesiacov mi piska v uchu (pravom alebo lavom)
> Mam to brat ako utok?

Zkuste otocit hlavu o 180 stupnu. Zmeni-li se ucho, ve kterem to piska, je to smerovy utok :-).

> Pisu tam ultrazvuk prenasany mikrovlnami. Tomu nerozumiem

Tyto clanky obsahuji zpravidla technikum nesrozumitelne formulace. Z jinych clanku posbirane formulace obdobneho typu:
"Obvodem proteka proud o vysokem napeti" (tak nevim, je tam hodne voltu, nebo amper :-) )"
"Nelinearni deformace tranzientnich gradientu vlnoveho potencialu zpusobuje vibraci podprostorovych integralu" (a to je velmi nebezpecne !!!)
"Toto pole pronika jakoukoli hmotou bez utlumu ci interakce, ale je pohlcovano zivymi organismy"  (jak to ty organismy delaji, ze to pole pohlcuji ?)

atd. atd.

Puvodni clanek odstrizen kvuli uspore sire pasma.

Zdravi Pavel