[MECH] Jak na rezani duralu doma?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 6 07:58:26 CET 2012

Njn, Radku, ale ma to jeden nezanedbatelny problem. Moje dilna ma sice
3.7m na vysku, ale rozmery jen 1.4x1.45m Kazdy cm2 je drahy:)
PS: byla sranda, kdyz jsem tam dostaval pracovni stul. Jedina moznost
byla ho komplet rozebrat a uvnitr zase slozit (deska ma 1.4m na sirku,
takze vzadu to chtelo i pribrusnout omitku:)
PS2: nejake rady jsem nasbiral (dekuji), az budu mit nejake vysledky,
tak je sem postnu
Marek