OT: Linux vs. Windows (bylo: Re: Drivery W7)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Prosinec 5 23:41:53 CET 2012

Já jsem to vyřešil násilnou instalací Linuxu v době, kdy zavirování a
zbourávání W systému ratolestmi bylo prakticky na denním pořádku. Přes
prosby, varování, výstrahy...nic platné. Už je to moře let...

Nikdy mě - naštěstí - nezajímalo, co mají či nemají "ostatní" (stádo).
Výjimku dělám tam, kde není zbytí (neexistuje alternativa). Ratolesti to
na mě ale ani nezkoušely, především proto, že byly od mala vedeny k
tomu, že mají být sebou samými a ne otroky tlupy.

Po přechodu sice následovala mírně hysterická reakce, pak se ale rychle
naučily v Linuxu pracovat (zvolil jsem velmi podobná řešení jako ve Win
+ vysvětlení) a brzo na něj nedaly dopustit...

O něco později jsem jim opět zpřístupnil Win (na strojích zůstal dual
boot), k návratu nedošlo.

Takže asi tak... Jsem běžný uživatel (byť zkušený), kompiloval jsem (z
donucení, nebo snad spíš ze zvědavosti?) cca jednou v životě. Konzoli
používám jen tehdy, když se mi vysloveně chce a usnadní to situaci.
Běžně spolupracuju (vyměňuju si data a dokumenty) s mořem lidí v okolí,
většina z nich používá Windows.

To už jsem tu ale nějakým způsobem popisoval mockrát.

---
Jirka