Drivery W7 (Bylo Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 5 22:39:33 CET 2012

No to jsem zrovna ted zjistil , ze jsem zas pekne narazil. Dcera chtela
W7 na svuj PC, ze to tak maji i ve skole.
Nainstaloval jsem tam tyhle wokna  ( pro rypaly jsem je nekoupil, ale
byly k NTB, na kterem v zivote nebezely - jestli je to koser nebo ne ted
laskave pomineme ...)
PC stare asi 3 roky, nejake dvoujdro 2x2GHz 2GB RAM integrovana grafika..
  A hle. Nefunguje zvukovka ( Sound Blaster Live! ) ktera je v PCI slotu
a ktera je nutna pro pouziti s karaoke a funkcemi realneho upravy zvuku
pitch shift, dellay, flanher, echo atd...
A nefunguje scanner HP2200C. Ani po 3 hodinach jsem to nerozbehal, na
diskusich jsem se dozvedel, ze si mam koupit novy scanner.
A ke zvukovce pouzit nejake drivery tretich stran, na kterych ale
nefunguje ve W7 realtime uprava zvuku.
Co me ale dojalo je nefunkcnost multimedialni bezdratove klavesnice,
instalace dostupnych driveru zpusobi pri snaze pouzit multimedialni
tlacitka totalni zamrznuti woken.
Kde je tedy  chyba? V tom, ze na HW jaksi vyrobce neupdatoval drivery
pro novejsi OS, nebo ze W7 nepodporuji tenhle starsi HW.

Ja uz to tedy poresil, na stroj pujdou z5 WXP a aplikace tohodle:
http://extrawindows.cnews.cz/zmena-vzhledu-windows-xp-na-windows-7
http://www.slunecnice.cz/tipy/doprejte-windows-xp-vzhled-z-windows-7/
Ale tusim, ze dcera za chvili prokoukne.

V kazde pripade cca 5 hodin casu co jsem tomu venoval a vysledek 0.
Ale je fakt, ze nejsem expert v oboru a jenom do toho fusuju.
Jeste ze jsem ty W7 nekoupil, vyhozeny prachy, a doma by mi smrdely 2
licence.
Jen podotykam, ze kdyz jsem na stroji pustl SLAX z 256MB klicenky ( do
ramdisku) nejen ze to  zahralo krasnej zvuk  po nabehnuti OS, ale i
fungovala  klavesnice,
netuhlo to a vetsina multimedialnich tlacitek ( volume, start, stop,
play, pause ) FUNGOVALA!!!!!!!!!!!!!!!
Scanner jsem na tom nezkousel, ale verim , ze bych to tam mozna taky
rozjel.....
Howgh