Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Prosinec 5 21:53:15 CET 2012

UDP (jak pisete) system neresi. Proste to posle do dratu a nestara se,
jestli druha strana paket dostala, jestli tam nekdo na prislusnem
portu poslouch nebo zdali zarizeni s pozadovanou adresou vubec
existuje. Proste vykrik do tmy:) At uz "smerovy" (na nejakou adresu),
nebo "jen tak" (broadcast)
Stejene tak pripadna "odpoved". Chci-li odpovedet. Muzu si vykuchat z
paketu odesilatele a na tu adresu/port poslat odpoved, ale nevim o
tom, ze by bylo v systemu neco jako "odpoved na UDP paket"
Oproti tomu u TCP se opravdu navazuje spojeni - obe strany se spolu
"domluvi", "overi" si, ze existuji, chteji na danem portu komunikovat.
Navic jedna strana (obvykle server) "posloucha" (ceka na prichozi
spojeni).

ping nechodi po UDP. Pro ping se posilaji pakety pres protokol ICMP
(proste dalsi z protokolu podobne jako jsou TCP, UDP, ARP)
Marek