Re: Re: Re: Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Prosinec 5 19:50:10 CET 2012

No samozrejme, laik da tablet do sleep modu a spojeni je fuc. Teda... Nevim
jak presne to funguje pro Edge/3G. Mam jen ten GPRS modem.
Ja na pordobnejsi test budu mit cas pristi tyden. Pak budu jen pokracovat v
e-mailove diskuzi s technickou podporou.

PK