OT Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Prosinec 5 18:28:28 CET 2012

Tak to jsem buď nepochopil já, nebo Vy.

Tradičně školsky: Linux má ode mě tak 1- až 2- dle distribuce, verze a
aplikace ;-)

Jo, trochu jsem to rozšířil (i když na méně podrobné stupnici), jsou i
věci, které mi úplně nesedí. Jako nakonec všude. V Linuxu je to ale
převážně výsledek zběsilých a idiotských "inovací", kde přesně platí, že
pokud něco funguje, nehrabej se v tom.

Typickým příkladem je causa KDE -  verze 3 byla špičkově odladěná, verze
4 se dodnes nemůže zbavit některých dětských nemocí.

Není to tedy věc systému, ale imbecilního tlaku na "pořád něco nového",
místo aby se stávající záležitost dotáhla k dokonalosti. Bohužel je to
dnes tak skoro se vším.

Je pravda, že si lze vybrat konzervativní distribuce, kde to tak není.
Ty ale zase jsou spíš pro geeky a méně user friendly (nedostatečně
klikací ;-) )...

---
Jirka