OT Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Prosinec 5 14:50:54 CET 2012

Ale toto samozrejme vim, ale:
1) uz od dob (tusim) DOSu to byl nedoporucovany postup
2) LPT==Line Printer Terminal. Je hezke, ze se to pouzivalo i na jine
veci (hrzave klince jak rika Jano),ale argument to myslim moc neni
3) chcit presne casovani pro cokoliv s cache (jak OS tak procesor) a s
multitaskinkem je vzdy otazne... (zdrzenlive receno)
4) OTAZKA: linux neznam, a tak se chci zeptat: tam je mozne
pristupovat primo na porty??? To si tam jako jen tak sakumpikum do
programu nasazim instrukce IN a OUT a ono mne to neodstreli? Tim prece
jsem schopen sundat cely stroj... Nebo je pro ten pristup potreba
nejaky driver (tak jak na tech woknech?). Fakt to nevim, jen se mi to
nezda.

Marek
Drobny PS: on je PC cely "velka sranda a porusovani vsech doporuceni"
Presna cisla si nepamatuju, ale obecne:
Intel si vyhradil preruseni po 32 pro sve "budouci pouziti"
Kdyz vzniklo PC, tak to BIOS hned porusil (mnozi pamatujeme IRQ10,
ze), ale zaroven si vyhradil IRQ tusim po 127
Nacez Bill napsal DOS (a mnozi pamatujeme IRQ21, ze).
Proste programatori nikdy nemeli rozum:)