Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 5 14:11:22 CET 2012

To tuhnutí má na svědomí většinou firewall, dojde mu nějaký prostor v ramce
který se vyprázdní až po resetu. Bez firewallu mi to netuhne.

----- Původní zpráva -----
Od: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>

No to neni moc argument pro linux:)
3 ruzne Linksys "fifi" (vsechny linux) - tuhnou 2-3x za mesic
"fifi" od d-link (linux) - jednou za tyden je treba resetovat (nejde
navazat spojeni)
BD od LG (predpokladam taky linux) - vytuhne cca 1x za mesic

To, ze se nekam dava linux jeste prece neni dukaz, ze je to dobry
system. (a to, ze ty krabicky tuhnou NEZNAMENA, ze je linux spatny,
ale kdyz uz tady litaji kdejake nesmyslne argumenty a nikdo na me
vyzvy k ukonceni nereaguje, toz pridam svuj podobne relevantni
argument, ze:)
Marek