[MECH] Jak na rezani duralu doma?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Prosinec 5 13:29:20 CET 2012

Dne 5.12.2012 12:53, Marek Sembol napsal(a):
> No vida, pred chvili se mi zalibil odkaz od Petra, ale toto vypada
> jeste lip. (clovek se nespoti jak psal Petr)
> Ach jo, jedna odpoved prinese nekolik dalsich otazek:):):)
> -ten uchyt je na tolik univerzalni, ze tam upnu libovolnou flexu
> 125mm? Netusim jak daleko je v tomto smeru standardizace:)
> -dural jsem jest flexou nerezal. Jaky pouzit kotouc?
> Marek

Co všechno tam půjde upnout netuším. Mám doma 3 flexy 125 (zmíněná
Makita, nějaký Einhell a MacAlister). Určitě tam jde i ten Einhell, s
tou jsem to zkoušel napoprvé. Ten MacAlister je velká mrcha, tu jsem
nezkoušel. Nejjednodušší by asi bylo vzít flexu a jít to zkusit třeba do
OBI, tam jsem to taky viděl.
Nejčastěji používám levné kotouče na řezání kovů (řezal jsem běžnou ocel
- závitovou tyč, nerez trubky a duralový L-profil 40x40), nesplést s
brusným (má větší tloušťku).

JF