Řadič krokových motorů

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Středa Prosinec 5 13:18:26 CET 2012

Zalezi co presne potrebujete. Jestli nakreslit neco v programu (CAD, data
pro plotr a pod.) a potom to prenest (mach3 apod.)do stroje (např.
http://www.cnc.inshop.cz/3a/driverprorizeni3krokovychmotoru-3.5a%5BDRV-3A%5D?ItemIdx=5)

nebo naprogramovat procesor a pomocí něho jenom řídt motory a zadávat
jenom instrukce pomocí klávesnice nebo PC.

JL