Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Prosinec 5 12:58:39 CET 2012

> 1. Na internetu nejsou žádné informace, jak vyřešit problémy v
> produktech Microsoftu? Žádná fóra? Prostě nic?
Svůj mail jsem uvedl "v době když jsem s windowsy začínal" - W98, WNT
Tehdy nebylo na internetu nic. Dneska je to lepší, částečně se zlepšil
sám Microsoft ale hlavně se podílejí uživatelé. Ale to úsilí je
bombardováno produkováním nových verzí ve kterých se vždy vše zahustí a
zamotá.

> 2. Který výrobce linuxu poskytuje zdarma třeba telefonickou podporu a
> školení?
Linux nekupuju a tak neočekávám od "výrobce" linuxu cokoliv zdarma.