Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 5 11:34:26 CET 2012

Dne 5.12.2012 11:23, Jan Waclawek napsal(a):
> Po prve, uz som asi poltucetkrat napisal, ze to, ze napisem ze Lin je v
> niecom fuj, neznamena, ze si myslim ze Win je lepsi/dobry/cokolvek.

no ale tak potom co resime? proste kazda vec ma sve mouchy - to prece
nikdo netvrdil, ze linux je bez chyby

> Po druhe, nehovoril som o rozchodeni OS, ale o instalacii aplikacie (na
> laptop odneseny na miesto, kde som z nejakych dovodov nemohol byt
> pripojeny na internet ale inak bol internet k dispozicii na inom pocitaci
> - nemyslim si, ze to je uplne nemyslitelna zalezitost).
No a co myslis, ze se stane, kdyz ti dam aplikaci napsanou treba ve VB6
zkompilovanou bez knihoven? Budes mi sakraproblem poshanet vsechny dll a
ocx - navic nevim zda se jeste navic nedopustis poruseni nejakych
licencnich ujednani - protoze nikde volne vystavene nejsou.

Na tom linuxu mas aspon diky zavislostem presne vypsano co ti chybi a co
musis prinest a legalne postahovat.

> jednoducho len zly vtip, ked uz po 4 rokoch repozitare bud neboli na
> povodnych adresach (co znamenalo pochopit kde si ich balickovac drzi a ako
> to zmenit) alebo jednoducho vobec neexistovali.

no tak neco prece o tom systemu vedet musis - muj tata take netusi
vubec, ze existuje nejaky MS Update
navic predpokladam, ze zmizely jen nejake lokalni CZ/SK mirrory