Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Prosinec 5 11:33:20 CET 2012

Ne za ty dve minuty pouze nainstaluji potrebny software. Pokud jsem si skutecny web predem nakonfiguroval treba na virtualnim stroji (tak to obvykle delam), tak potom pouze rozbalim balik s databazi a balik s adresarovou strukturou webu, coz je v zavislosti na objemu dat opet pouze nekolik minut. A hlavne mam 100%ni jistotu, ze to bude fungovat a navic vidim presne step by step, co to pri instalacich dela.

Potrebuji po roce fungovani ostreho webu provest nejaky vetsi upgrade? Zaarchivuju stav, prenesu ty dva soubory na virtualni masinu, tam to rozbalim, provedu upgrade (s jistotou, ze se nepo... ostra masina), opet zabalim, prenesu zpet a na ostrem serveru rozbalim (samozrejme pokud je to web, kde stale klienti neco ediuji, je to o trochu slozitejsi, ale u webiku male firmy, kde pouze obcas vyjde nejaky novy clanek a jinak se tam nic moc nemeni to takhle jde udelat uplne v pohode).

Jakub Serych