Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Prosinec 5 11:30:40 CET 2012

Když jsem ještě měl chuť, sílu a čas studovat windows-y
narážel jsem na základní princip firmy microsoft: vše za peníze.

Představte si že vám něco nefunguje. Motáte se po internet-u na základě
nicneříkajích nebo přímo nesmyslných hlášek. Nic nemůžete najít.
nebo naopak nejdete tisíce nesmyslných řešení. Volat na podporu? Jednou
to zkusíte. Naposledy.
Přihlásíte se na školení? Na jaké? Když nevíte proč to nefunguje.

Prostě proč by vám někdo pomáhal? Je zapotřebí vydělávat ne pomáhat.

Prostě 'vše za peníze' - to není výčitka - to je princip.

Je to ale dobrá cena za systém děravý jak řešeto s kterým se bez dalšího
software (antiviru a webový prohlížeč) nemůžete odvážit do internet-u?

Princip linuxu je jiný.

Principy jsou důležité.

I v tom našem zaprděném chlívečku někteří hlásali: o (moje) peníze jde
až v první řadě.
A tak jsem tam kde jsme.
A nevím zda jsme s tím všichni spokojení.

ZU