[MECH] Jak na rezani duralu doma?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Prosinec 5 11:24:47 CET 2012

hlavne omalovat podle uhelniku caru kolem celeho profilu a pak rezat
postupne, otacet, tak aby na tu lajnu bylo porad videt ...
nepospichat, kontrolovat, slusnej platek do pilky.
jinak najit v okoli nekoho s pasovkou ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Sembol
Sent: Wednesday, December 05, 2012 10:56 AM
To: HW-news
Subject: [MECH] Jak na rezani duralu doma?

Neporadi nekdo nesikovnemu jedinci (mne) jak v domacich podminkach ROVNE
urezat duralovy profil? A cim ho nejlepe rezat?

At delam co delam (no jsem proste nesika, to vim davno), nedari se mi
urezat duralove profily rovne (rovina rezu neni kolma, mnohdy ani
rovna)
Navic nevim ci je zrovna stastne to pizlat pilkou na zelezo...
Tajne doufam, ze na to znate nejaky figl, udelatko, ....

Diky,
Marek