Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Prosinec 5 08:03:10 CET 2012

V tom pripade ale vyzaduji, aby Win pouzivaly ext3 filesystem na svem systemovem disku, pak souhlasim s NTFS pro data :-))))

Jakub Serych

BTW: Cisty server (na coz ja Debiana pouzivam) instaluji 11 minut cisteho casu na jakoukoliv normalni masinu mladsi 5 let. Web server s podporou mySQL a PHP pak trva dalsi 2 minuty cisteho casu. Myslim, ze neni co resit.