Re: Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Prosinec 5 00:37:38 CET 2012

Taaaakze,
zda se ze relativne dobre zpravy.
1) je pravda, ze se odecita po 40h
2) odecita se v pripade, kdy padne spojeni na hubu uplne

Cimzto se zda, ze t-mobile mel asi pravdu, ze se zas tolik nedeje.
Respektive zatim jsem nezkousel jak dlouho trva, nez GPRS spojeni padne
uplne na hubu.

Samotne TCP spojeni pokud ho neuzavru pomoci AT+CIPCLOSE se mi rozpadne po
5 min, ted je to proti TCP serveru, ktery to nesunda sam. Takze bude je to
nejaka vlastnost na nejakem na routeru. Nebo to odpoji primo modem. Nicmene
tim, ze to neznamena zauctovani 1MB to asi dal resit nebudu.

Nize vypis z pokusu.

PK

Po restartu modemu
IIIIÿÿÿÿ
RDY
+CFUN: 1
+CPIN: READY
Call Ready
AT
OK
AT+CGATT?
+CGATT: 1
OK
AT+CSTT="internet.t-mobile.cz"
OK
AT+CIICR       <-------- zde se nahodi GPRS spojeni
OK
AT+CIFSR
10.82.85.9
AT+CIPSTART="TCP","vase_ip","vas_port"
OK
CONNECT OK
AT+CIPSEND
> nazdar
SEND OK
AT+CIPCLOSE   <------------------- uzavru TCP spojeni, zadna zmena na
kreditnim uctu (tedy zrejme pokud nepresahnu 1MB od zacatku spojeni, na to
jsem nemel ted cas a neni to podstatne pro sber dat po malych castech )
CLOSE OK
AT+CGATT=0   <-----------------  deaktivuji GPRS, teprve zde se odecte
0.40Kc
+PDP: DEACT