Re: Řadič krokových motorů

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Prosinec 4 22:38:58 CET 2012

nejak nevim co myslite tim "radicem". ja jsem na rizeni krokovych motoru
pouzival drivery od http://www.cncshop.cz/
co puls, to mikrokrok. a jak a na co si to pak pripojite to uz je na vas.
samozrejme je tam i rizeni smeru otaceni a pocet mikrokroku na otacku,
proud vinutim, ochrany a dalsi. vsechny ty obtizee, ktere ma cenu resit
opravdu jen kdyz vymyslite onen driver samotny :) ridil jsem to MSP430kou a
delal s tim vselijake psikusy, jako linearni rampy, sinusoidni pohyby apod
:) kdyztak muzu poreferovat o "zazitcich"

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz