Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Prosinec 4 21:20:35 CET 2012

Psal jsem po sleve, ona puvodni cena byla tusim tak trojnasobna (uz je to skoro 3 roky, takze presne uz si cenove relace nepamatuju). Bylo to tehdy prvni a jedine skoleni na MSX2010, protoze to bylo hned po vydani te verze. A skolili to lidi (v ComputerHelpu), kteri fakt vedeli o cem mluvi. Takze kvalitu to melo na dobu, ve ktere se to odehravalo rekl bych na neljepsi dosazitelne urovni v CR. I presto to melo tak mizivy efekt, jaky jsem popisoval, protoze MS produkty se proste administruji mizerne a nelogicky.

Jakub Serych