Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 4 21:03:13 CET 2012

Ale, pan kolega, aj Vy uz trpite selektivnym citanim?

>To uvadzam hlavne preto, aby bolo zrejme, ze argumentovat touto knihou
>je ako pouzivat nedostatky Windows 3.11 v boji proti Windows 7 ci 8.

Zda sa mi, ze ste k tej knihe pristupili s apriornym odmietnutim. Kedze nie je napisana z literarneho hladiska profesionalne (inymi slovami, je napisana zle, lebo je to zlepenina z roznych fragmentov nazbieranych rokmi diskusie nie nepodobnej tej nasej), po urcitom case zacne byt nudna (a to aj pre haters) a takou ostane az do konca. Lenze dovod je prave ten, ze v podstate vsetky kapitoly su len vyjadrenim tej istej frustracie z nesystematickosti a nekoncepcnosti, akurat v inych konkretnych sucastiach toho OS. K tomu ako bonus je ta typicka samoluba bohorovnost autorov Unixu a jeho sucasti, ktori na akukolvek (t.j. negativnu ale aj konstruktivnu) kritiku odpovedaju priznacnymi osobnymi utokmi - vid antiuvod od sameho Najvyssieho (nech mu je zem lahka).

A, bohuzial, prave tento pristup sa v tom Linuxe podla mojich obmedzenych a osobnych skusenosti vobec nijako nezmenil (cest vynimkam - ak tomu dobre rozumiem, jednou z nich je prave Torvalds, lenze zda sa ze je bohuzial tou vynimkou potvrdzujucou pravidlo...)

wek