Odruseni kombinace stykac-kompresor 2kW

Úterý Prosinec 4 19:41:43 CET 2012

Jakym zpusobem co nejvic odrusit spinani takoveho 1f motoru, abych co
nejvic zabranil padani CPU ve stejne krabici se stykacem? Varistor
paralelne k motoru nebo kontaktum? Nejaky doporuceny typ?
Jeste by me zajimalo, jestli ma smysl spojit kontakty 18A stykace
paralelne nebo bude i na jednom zivotnost nekonecna, 3f byl ve sleve za
200Kc ;-)
A jeste jeden dotaz ke kompresorum scroll, jaky je duvod prodlevy mezi
chodem cca 20 minut? Jde mi o testovani, jestli mu neco hrozi, kdyz ho
parkrat zapnu treba po minute, tedy jestli jde treba o to, aby se
nespinal systematicky po minute nebo jestli se neco spravne nenamaze a
uskodi mu i par zapnuti... Prijde mi to trosku nelogicke, ze by mu to
melo vadit. Samozrejme predpokladam zapnuti po vyrovnani tlaku.