Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 4 18:52:46 CET 2012

On Tue, 4 Dec 2012 16:13:56 +0100
"petrkubac" <petrkubac at 802.cz> wrote:

> Proc jsem presel na Linux ?
>
> Ironicky receno Microsoft vyrobil za svoji historii 2 nekompatibilni jadra
[...]
> Tak jsem letos se snahou dohonit Microsoft skoncil a presel na Linux, ktery
> je v tomto smeru uplne opacny.

Kedze Vase zhnusenie vyplyva zo skusenosti poslednych 30 rokov vyvoja M$ OS, tak Vas poprosim o to porovnanie s Linuxom tak zhruba tiez po 30 rokoch, dobre? ;-)

Lebo ja osobne (ako uzivatel) som minimalne rovnako zhnuseny z chaotickosti *nuxoveho sveta. Kedze idu dlhe zimne vecery, doporucujem si precitat The Unix Haters Handbook, je to prave tych cca 30 rokov; a aj ked detaily su uz dnes z velkej miere irelevantne, to zakladne ponaucenie z toho bohuzial ostava.

wek