Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Prosinec 4 15:43:02 CET 2012

No ja se obavam, ze mam velmi dobre zkusenosti i z toho co pisete -
bejvam pravidelne a mi kolegove take tim zminenym "Vencou". Ted uz jen
pro velmi dobre zname neb jsem usoudil, ze nervy mam jen jedny.

Pokud si spravu IT nedela sama tak na to nekoho ma - pak je ale uplne
jedno na jakym OS provozujou system.

Bohuzel ve valne vetsine firem to vypada podobne jako ve vcerejsim
poradu Ano,sefe! Ac na televizi necumim tak tenhle porad sleduju celkem
pravidelne a vcera to bylo velmi symptomaticke.
Dva sefove - jeden cely v bilem vcetne sveho BMW - v kuchyni nemeli
lednice, lidi vejplaty a nic neslo.

Jinak abysme se nedostali nekam jinam - nezapominejte, ze jsem puvodne
psal o linuxu na serverech - nemam nic proti tomu, aby na stanicich jely
wokna, ale nechapu zrovna ve firmach co nemaj prachy, ze si kupuji drahy
win server

Radek Vicek