Android a aplikace Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 4 14:27:33 CET 2012

On Tue, 4 Dec 2012, Ondřej Janovský wrote:

> Asus Transformer T700, tam je klávesnice o něčem jiném, ale nějak mi chybí
> F1-F12, neboť MidnightCommander je můj oblíbený a bez F kláves k ničemu.

Mam Asus TF300 - klavesnice nema CTRL ani backslash - pro praci
v linuxu dost bida. Midnight commander - hezky ale pouze pro
rootnute telefony. Dalsi vec kterou na PC nemusim resit - jestli
mam ci nemam rootnuty system...