Android a aplikace Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 4 14:11:56 CET 2012

On Tue, 4 Dec 2012, Ondřej Janovský wrote:

> Já na SSH používám http://kevinboone.net/kbox.html
>
> Je to miniaturní shell s linuxovými nástroji. SSH verze 2 funguje, SSH verze
> 1 není podporována. Mohu pracovat ve více oknech s více ssh relacemi.

Mrknu se na to.

> Za přerušování relací může často operátor. O2 nyní sestřeluje neaktivní
> sessions po cca 30s až minutě (pokud to pod nátlakem opět neprodloužili).

Ne to neni operator - kdy ssh necham jako aktivni aplikaci tak se to
nestane. I kdyz jsem pripojen pres wifi tak pokud se prepnu z connectbotu
treba do prohlizece a pak zpet tak "spojeni s hostitelem bylo ztraceno".

> Aplikace na Android postupně přibývají a vylepšují se. Přece jen je to mladá
> platforma, ale s příchodem tabletů a klávesnic k tabletům hodně lidí
> přechází.

Mam tablet s klavesnici ale treba prave CTRL tam neni.