Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Úterý Prosinec 4 12:38:06 CET 2012

Ano, mám děti.
Ano chtěl bych aby měli ve škole JEN linux.

Proč?
Ten důvod je jednoduchý: protože by jim to fungovalo.

Takhle se prachy vytunelovaly a než se přes terminal
server (nebo co tam všechno mají) spustí
MS-Office (nic jiného nepotřebují) tak je konec hodiny.

Nikdo tomu nerozumí, nic se nesmí, všechno stojí prachy.
Prostě Microsoft

ZU